Administrator logistike
Kompaniji LAMEX d.o.o. potreban je administrator logistike koji će biti zadužen za organizaciju procesa vođenja i izvođenja poslova u sektoru logistike, optimizaciju radnog procesa u skladištu, koordinaciju kod istovara I utovara robe.
Opis posla:
Odgovornosti administrator logistike:
Planiranje, organizacija i kontrola procesa transporta, istovara, skladištenja i fakturisanja
Kontrola nivoa zaliha u magacinu
Selekcija i obuka logističkog tima
Koordinacija održavanja magacina kako bi se imalo optimalno iskorišćenje prostora
Komunikacija sa distribucijom kako bi se blagovremeno I tačno vršila isporuka materijala.
Veštine:
- Poznavanje načian sprovođenja regulativa u oblasti bezbednosti i zaštite na radu
- VSS/srednja stručna sprema
- Obavezno znanje rada na računaru (MS office paket)
- Orijentisanost na timski rad
- Organizatorske sposobnosti
- Izražena proaktivnost, preciznost i sistematičost
- Poželjno je poznavanje i način sprovođenja regulativa u oblasti bezbednosti i zaštite na radu.
Ako želite da postanete deo dinamičnog tima, i kompanije koja se konstantno razvija, prijavite se.