Administrator logistike

Kompaniji LAMEX d.o.o. potreban je administrator logistike koji će biti zadužen za organizaciju procesa vođenja i izvođenja poslova u sektoru logistike, optimizaciju radnog procesa u skladištu, koordinaciju kod istovara I utovara robe.

Opis posla:

Odgovornosti administrator logistike:

Planiranje, organizacija i kontrola procesa transporta, istovara, skladištenja i fakturisanja

Kontrola nivoa zaliha u magacinu

Selekcija i obuka logističkog tima

Koordinacija održavanja magacina kako bi se imalo optimalno iskorišćenje prostora

Komunikacija sa distribucijom kako bi se blagovremeno I tačno vršila isporuka materijala.

 

Veštine:

  • Poznavanje načian sprovođenja regulativa u oblasti bezbednosti i zaštite na radu
  • VSS/srednja stručna sprema
  • Obavezno znanje rada na računaru (MS office paket)
  • Orijentisanost na timski rad
  • Organizatorske sposobnosti
  • Izražena proaktivnost, preciznost i sistematičost
  • Poželjno je poznavanje i način sprovođenja regulativa u oblasti bezbednosti i zaštite na radu.

Ako želite da postanete deo dinamičnog tima, i kompanije koja se konstantno razvija, prijavite se.